csütörtök, június 26, 2008

Sok a munka...

Mostanában tényleg annyi a dolgom, hogy szinte semmire nincs időm. Vicces kijelentés ez egy egy évestől, de tényleg így van. :-) Szinte minden napra van valami program, néha frankón hihetetlen.
Ma megint vásárlás volt a program, meg pancsizás.
Holnap keresztanyához megyünk anyával, ott lesz Kispepó is, úgyhogy megint lesz pancsi és hancúrozás ezerrel.

Ma egyébként "beletúrt" anya a számba és úgy látja, hogy 14 fogam van, illetve megmértük a súlyomat (adós voltam még az adatokkal), amiről az derült ki, hogy az elmúlt 4 hónapban egy dekát sem híztam. Amit eszek - és lássuk be, az nem kevés!!! - mind le is dolgozom, mert hát sok a meló így 14 hónaposan, állandóan van valami tennivalóm. Anya szerint olyan vagyok mint egy perpetum mobile, amit teleraktak duracell elemekkel, mert fáradhatatlan és sosem merül le. Átszoktam az egyszeri napközbeni alvásra, így viszont este viszonylag hamar kidőlök. Bár ez tegnap nem volt igaz, mert itt voltak anya kollégái meccset nézni és jó sokáig pörögtem. :-)

U.i.: Hajrá spanyolok! :-)

Nincsenek megjegyzések: