szerda, június 04, 2008

Jöttem-mentem

Két napja folyamatosan csak mászkáltam, azért nem is írtam eddig. Tegnap reggel mentünk a szemészetre, egy óra alatt végeztünk úgy, hogy másodikok voltunk és kb. 5 percet töltöttünk benn. A rendelés ugyan 8-kor kezdődik, de orvos csak 3/4 9-kor jött... :P
Aztán mentünk csavarogni, anya barátnőjénél voltunk Dunakeszin egész nap. Délután még elmentünk egy bababoltba, ahol mindent lepakoltam, átpakoltam, kipakoltam, elpakoltam... azt mondták, felvesznek árufeltöltőnek, bár inkább letöltő voltam... Anya mondjuk leizzadt a végére teljesen, és azt mondta, hogy legközelebb inkább egyedül menne, ha nem gond. Ezt egyáltalán nem értem, mert igenis nekem is jó szórakozás volt!

Ma elmentünk bevásárolni, persze, hogy akkor kezdett el szakadni az eső. Utána szunya, ebéd és mentem fodrászhoz, mert már megint irtó "hosszú" volt a hajam. Most jó rövid lett és nagyon cuki, legalábbis mindenki ezt mondja. Délután meg elmentünk anyával a pályaudvarra Alexa elé, mert ma jött haza az osztálykirándulásról és már nagyon hiányzott!!! Láttam vonatokat, bár ez annyira nem izgatott, inkább az egyik néni táskájából kivettem egy műanyag dobozt és azt rágtam, amíg meg nem jött a nővérem. :-)

Nincsenek megjegyzések: