vasárnap, december 16, 2007

Vagyok! :-)

Tudom-tudom, van egy csomó elmaradásom, amiről mesélnem kéne, mert egy hét hosszú idő ám. Még nem gyógyultam meg teljesen, mert még taknyos vagyok és kicsit köhögök is, de már egyáltalán nem vészes a helyzet. Még senki nem gyógyult meg igazán, de a nehezén túl vagyunk, Alexa is mehet már suliba. :-)

Így kúráltuk magunkat, amíg itthon voltunk:


Még mindig próbálkozom a négykézláb mászással, egy-két lépés már térden is megy, de már tanulok bukfencezni is!!! :-)


Minden nap nagyokat sétáltam, Papa át szokott jönni és elvisz sétálni. Néha a mama is jön, de legtöbbször ketten vagyunk a Papával. Ilyenkor óriási nagyokat alszom, és egyre jobban élvezem, egyre többet alszom már a babakocsiban is.


Elkezdtem fogat mosni. Akinek ennyi foga van, annak már illik ezt is tudnia! :-) Van saját fogkefém és fogkrémem, és az első perctől, ahogy elkezdtük, már ügyesen kinyitottam a számat és hagytam, hogy Apa megmossa a fogaimat. Ez is tetszik nagyon! :-)


Nagyon szeretek bújócskázni. Simán úgyis szoktuk játszani, hogy le van takarva a fejem, vagy valaki elbújik és előjön egy "kukuccsal", de olyat is játszunk minden nap - és ez sokkal izgalmasabb -, hogy Apa fog a kezében, Anya mondja, bújjak el. Erre én elfordítom a fejem - mert persze így nem lát senki :-) -, aztán Anya megkérdezi, hogy "Hol a Levi?", erre én előbújok, azaz ránézek és fülig ér a szám. Ezt akármeddig képes vagyok játszani. Anya szerint nagyon okos vagyok, hogy ennyi idősen ilyesmit lehet velem játszani. Hihi, szerintem is. :-)


Aztán nem is tudom, mit meséljek még. Sokat éjszakáztam a héten, az orrdugulás rengetegszer felkeltett, keveset aludtunk. Most már esténként tovább fenn vagyok, már nem alszom el nyolckor, mint régebben, de majd a teljes gyógyulás után meglátjuk, hogy alakul. :-)

Megvettük a fenyőfát, vettünk ajándékokat a családnak, most már annyit hallok erről a karácsony dologról, hogy egyre kíváncsibb vagyok, mi lehet ez és mit fogunk csinálni!!!!!

Nincsenek megjegyzések: