vasárnap, december 16, 2007

Én és a zene

Kezdek muzikális lenni. Egyre többet hallgatunk zenét, kaptunk ajándékba "Csilingelő" lemezt, ami nagyon tetszik. Anyával jókat "bulizunk" - ő énekel, én vigyorgok - Apának és Alexának annyira nem tetszik, de már megbeszéltük Anyával, hogy majd hallgatjuk nélkülük.
Már van kedvenc számom is, ezt többször is szívesen végig hallgatom, csak olyan a dallama, hogy utána állandóan ez megy mindenkinek a fejében egész nap és nem lehet kiverni. "Erdő szélén házikó, ablakában nagyapó......" Ugye ismeritek? :-)
Egyébként az éneklést nagyon szeretem. Ha nyűgös is vagyok, és nem lehet könnyen megnyugtatni, Anya hangjára azonnal elhallgatok. Nagyon szeretem, ahogy énekel és tőle is van egy kedvencem, a "Békén szusszan a mackóhad...". Erre általában el is alszom. :-)

Nincsenek megjegyzések: