szerda, december 26, 2007

Az első karácsonyom

Megvolt az első csodaszép karácsonyom, ami rendkívül mozgalmasan telt. Tele vagyok élményekkel! :-) Először is 24-én Papa elvitt sétálni, mire hazajöttem, itt volt egy nagy fa a szobában, csupa csillogó-villogó dolgokkal. Szép volt, de nem igazán érdekelt. Aztán öltöztünk, mentünk mamához, ott kaptam egy csomó ajándékot, ez már sokkal jobban izgatott. Rengeteget játszottam, utána hazajöttünk, itthon is volt a fa alatt egy csomó ajándék. Minden játék, amit kaptam, villog és zenél hangosan, lehet nyomogatni és irtózatos ricsajt lehet vele csapni, de nekem nagyon tetszenek!!! 25-én mentünk másik mamához, ott is volt egy csomó ajándék, aztán ma meg Alexa keresztszüleinél voltunk. Én nem tudom, mi ez a nagy ajándékozási őrület, de jó dolog, annyi új dolgot kaptam, hogy egy darabig el leszek azzal, mire mindet felfedezem, hogyan is működik. Szép ez a karácsony, ilyenkor mindenki mindenkit nagyon szeret, adnak egymásnak ajéndékokat, égnek szép gyertyák, finom fenyő és sütiillat van mindenütt, kinn pedig havas a táj. Azt hiszem, sajnálni fogom, hogy csak egyszer van ilyen egy évben!

Ja, és ma felültem teljesen úgy, hogy nem támaszkodtam egy kézzel sem! :-)

Nincsenek megjegyzések: