hétfő, december 03, 2007

Takaró

Kaptam ma egy új takarót! Van egy takaróm, aminek mindkét oldala pamut és ez azért nagyon jó, mert hozzátapad a pizsihez úgy, mint egy hálózsák, így nem tudok kitakarózni éjszaka, max. ha megfordulok, de azt meg nem szoktam.
Szóval, anya rendelt nekem még egy ilyen takarót és ma szállították. Amikor kibontotta, megmutatta nekem is, és én annyira örültem, mintha a csillagokat hozták volna le az égről. Nagyon tetszett, elkezdtem sikongatni neki és fülig ért a szám, csupa boldogság voltam tőle. Anya meg Apa csak nevettek, hogy milyen könnyű nekem örömet szerezni... Ennek az új takarónak más a mintája, mint az előzőnek, de nagyon szép. Van rajta egy majom, felette meg egy felirat, hogy brumm... Ezt mondjuk nem értem, mert eddig úgy tudtam, hogy a macik brummognak. :-)

Nincsenek megjegyzések: