kedd, augusztus 14, 2007

Nyaralás

Szóval, hol is kezdjem... 10 napig lenn voltunk a Balcsin, és nagyon élveztük. Megpróbálom felsorolni és képekkel illusztrálni, mi mindent történt! :)


Először is elmesélem, hogy egy olyan házban laktunk, ami a parton van és a hálószobák ablaka helyett az egész szemközti fal üvegből van (faltól-falig, plafontól a padlóig), és így ágyból fekve nézhettük a Balatont állandóan. Éjszaka kivilágítva a túlpart, Göncölszekér a lábunknál, szóval isteni élmény volt! :-)


Kipróbáltam a Balcsit is, bár csak egyszer sikerült, mert én egy picit melegebb vízhez vagyok szokva és annyira nem tetszett. Egyszer azért megfürödtem, de utána a többi napon már csak a csónakomban pancsoltam. Persze így is nagyon élveztem. :)









Esténként nagy kádban fürödtem (azóta itthon is!) és már fürdök hason is sokat, azaz hogy csapkodom szét a vizet a fürdőszobában. Ezt még mindig nagyon imádom!


Voltam étteremben párszor, ahol Anya megetetett sült krumplival (a belsejével) és ízlett nagyon. Ez volt az első szilárd ételem, persze csak pár falat Anya kezéről.


A Balcsin már elkezdtem próbálkozni a megfordulással, egyelőre hátról hasra erőlködöm, félig már sikerült is :)


Napközben is sokat voltam már hason próbálkoztam a "repüléssel"! :)


A nyaralás alatt rengeteget aludtam, éjszakánként 12-13 órákat, Anya legnagyobb örömére ezt a szokásomat itthon is megtartottam. :) Napközben is sokat aludtam, szinte csak 6-7 órát voltam ébren egy nap. Járt nálunk rengeteg barátunk látogatóban, zajlott az élet minden nap, sosem unatkoztunk. Jó időnk volt végig, csak az utolsó nap volt egész nap eső, ezért jöttünk haza egy nappal korábban.
Hát nagyjából ennyi történt velem, amióta nem írtam. Csak azt sajnálom, hogy egy újabb évet kell várni a következő hosszú nyaralásra.

Nincsenek megjegyzések: