csütörtök, augusztus 23, 2007

Alvás

Tegnap este nagyon nehezen aludtam el. Általában 2, de max. 2,5 órát tudok ébren lenni egyhuzamban. Este már több, mint 3 órája "talpon" voltam és nem ment az elalvás. Aztán végre sikerült, majd egy óra múlva sírva ébredtem. Anyáék nem tudták, mi a fene történhetett, mert ilyesmit sem szoktam sosem csinálni... Aztán felvettek, megnyugodtam, ettem kicsit és visszaaludtam.
Ettől a véletlentől eltekintve nagyon jó alvó vagyok. Este már fél nyolc - nyolc körül alszom és reggel nyolcig fel sem kelek egyáltalán. Néha azért rám kell nézni, mert éjszaka is felmászok az ágy végébe és keresztbe fordulok, aztán meg sehogyse férek el :). Ilyenkor visszahúznak, de fel sem ébredek. 10 hetes koromtól kb. 8-10 órákat aludtam éjszaka, aztán 3,5 hónapos korom óta ez már 12-13 órára is kitolódott. Ritka az ilyen jó fej gyerek, mi? :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ritka bizony, mint a fehér holló:-))
puszi
Csiki