kedd, augusztus 14, 2007

Evés minden mennyiségben

Azt is fontos elmesélnem, hogy tegnap ettem először igazi bébiételt, egy kis banánt almával. Először próbálkoztunk a kiskanalas etetéssel és üveges bébiétellel, hogy mégis mit szólok hozzá. Hááááát... ez tuti jó volt és nagyon ügyes voltam! Úgy ettem a kanállal, mintha mindig is azzal ettem volna! Anya csak fél üveggel adott, pedig legszívesebben megettem volna az egészet, de elsőre mégse akarta, hogy ennyit kapjak. Mindegy, ma odaadta a másik felét :). És holnap friss őszibarackot kapok, hurrá!



A cumisüveges etetés viszont egyre nehezebben megy, mármint a szülőknek, mert folyamatosan fogni akarom az üveget én is. Ez nem mindig sikerül finoman, és sokszor ki-be rángatom a számba az üveget. Plusz néha még a két öklömet is be szeretném tenni mellé, de ez már nem megy...






Mostanában mindent meg akarok fogni, és nyúlok a tárgyak után. Szeretem a csörgőimet lóbálni, egyre ügyesebben használom a kezemet.

Nincsenek megjegyzések: