kedd, december 28, 2010

Ovi karácsony

Az otthoni előtt még az oviban is volt karácsony, amire nagyon készültem!
Sajnos egy nappal előtte lebetegedtem, így nem mentem oviba, de azt mondták, ha nem vagyok lázas, az ünnepségre menjek be. Kicsit bágyadtan, de elmentünk anyával. Először volt egy óra közös kézműveskedés a szülőkkel, ami abból állt, hogy a szülők és néhány lány csinálta a dolgokat, a többi gyerek meg rohangált le és fel abban a csöpp kis teremben.

A buli második részében összenyitották a termet a másik csoport szobájával, ott meg volt nekünk terítve szépen, de mielőtt leültünk enni-inni, még elénekeltünk néhány dalt a szülőknek (én annyira azért nem voltam aktív, csak néha-néha kapcsolódtam be), aztán kaptak anyáék egy kis ajándékot is tőlünk.

Utána hullafáradtan hazamentünk kúrálni magam, mert picit kiütött a betegség, aminek a köhögős és orrfújós része még mindig nem igazán múlt el.

Nincsenek megjegyzések: