kedd, december 07, 2010

Ördögfióka

Az elmúlt pár napban belém bújt a kisördög. Hihetetlen módon rosszalkodok, igazából inkább csak eleven vagyok, de fáradhatatlan és nem mindig fogadok szót. Anya "megfenyegetett", hogy a Télapó virgácsot fog hozni nekem, de nem igazán izgatott fel a dolog. Sőt, még kicsit örültem is neki. Aztán jött is a Télapó vasárnap este hozzánk és kaptam is kis virgácsot, de persze ott voltak az ajándékok is. Sajnos nem találkoztam vele, de anya azt mondta, beleharapott a sütibe, amit az asztalon hagytunk neki és megitta a teát is a pohárból. :)

"Meglepő módon" vonatokat kaptam és mint mindig, most is rendkívül boldog voltam ettől. Most elkezdtük gyűjteni a Chuggington kollekciót, mivel Thomasból már nem nagyon van olyan, ami ne lenne meg nekem. :) Mindig vonatokat kérek minden alkalomból, gyakorlatilag mással nem is játszom. Úgyhogy most is volt nagy öröm, hogy a Télapó is tudta, mit szeretek! :)

Aztán tegnap délután elmentünk anyával egy szállodába, anya munkahelye megszervezte, hogy eljöjjön a Télapó a gyerekekhez, így sikerült élőben is találkoznom vele. A műsor nem igazán kötött le, le-fel rohangáltam folyamatosan és a Télapó olyan sokára szólított, hogy a végére már megsértődtem és nem is akartam kimenni hozzá. :) Egyébként szuper este volt, nagyon jól éreztem magam. A krampuszok kedvesebbek és viccesebbek voltak, mint a Télapó, úgyhogy inkább velük játszottam, megengedték, hogy megrángassam a farkukat és rálépjek, és ez nagyon tetszett.:)

Nincsenek megjegyzések: