kedd, december 28, 2010

Karácsony

A Télapó után nem kellett sokat várni az újabb ajándékhalomra, mert eljött a karácsony is gyorsan! :)
Már pár nappal előtte megkezdtük az előkészületeket, feldíszítettük a lakást, megsütöttük a mézes sütit, és vettünk fenyőfát, hogy a Jézuskának és az angyalkáknak legyen mit feldíszítenie. Aztán karácsony előtt egy-két nappal elkezdtem pedzegetni anyáéknak, hogy mi lenne, ha az idén nem ők díszítenék a fát, hanem mi. A faállítás reggelén pedig már toporzékoltam, hogy én szeretném és ne a Jézuska! :) Így anyáék szóltak a Jézuskának, hogy menjenek más gyerekekhez, legalább több idejük lesz, mi meg megoldjuk az idén magunk. Valahogy így is lett, bár kb. a második dísz felrakása után meguntam a dolgot és hagytam, hogy a többiek csinálják, én csak néztem. :)

Nagyon tetszett, ahogy világított és annyira örültem neki, hogy folyamatosan csak azt kiabáltam, hogy milyen gyönyörű szép!
Délután átmentünk Ica mamához, mert először oda érkezett meg a Jézuska. Onnan hazajöttünk, és addigra a mi fánk alatt is tele volt ajándékokkal! Kaptam nagyon sok mindent, Chuggington vonatokat (Thomasból is kaptam, de abból már lassan nincs olyan, ami ne lenne meg, úgyhogy új kollekciót kellett kezdeni....), szerelőműhelyt a vonatoknak, mesefilmeket, úgyhogy volt nagy öröm.

Másnap mentünk Piri mamáékhoz, ott meg Verdás legó, karóra várt rám. Este Irén mamához mentünk, ahol megint új ajándékok jöttek, és ez még másnap se maradt abba, mert akkor meg Sanyáék jöttek hozzánk. Sajnos keresztanyáék kimaradtak tegnap a programból, mert Viki megbetegedett. Remélem, hogy hamar meggyógyul, mert már nagyon hiányzik!

Nincsenek megjegyzések: