kedd, január 27, 2009

Móni és Feri

Ma itt volt anya unokatestvére a férjével és jó sokat játszottam velük. Úgy hívják őket, hogy Feri és Móni. Na jó, nem ez az igazi nevük igazából. Az úgy volt......

Van egy nagyon kedves baráti párunk, akiket így hívnak és akiket nagyon szeretek, nevezzük őket első párnak. Aztán van egy másik, a második, akik valahogy stílusban nagyon hasonlítanak az elsőre. Ki tudom mondani a nevüket, de valamiért jobban esik ha az első pár nevén szólítom őket, hiába szólnak rám anyáék vagy ezerszer. Hasonlítanak és őket is kedvelem, úgyhogy így maradt.
Aztán ma jöttek anya unokatestvéréék, akik szintén nagyon hasonlítanak arra a bizonyos első párra és hiába mondtam néha a saját nevüket is, azért inkább következetesen Móninak és Ferinek szólítottam őket. Nekem így jobban tetszik, bár anyát kicsit zavarja - legalábbis gondolom, mivel állandóan rám szól -, azért én nem hallgattam rá és maradtam a saját verziómnál. Az emberek meg egyébként egy idő után teljesen képesek hallgatni másik névre is, nem is gondoltam volna.... Ez egyébként roppant vicces szerintem! :)

Nincsenek megjegyzések: