szombat, január 17, 2009

Disco

Ma megünnepeltük Alexa szülinapját. Itt voltak a nagybátyámék, Ica mama, és Alexa keresztszülei. Róluk már sokat írtam, de azt még nem meséltem, hogy nekik is van két fiuk, az egyik lassan 17 éves (Sanya), a másik meg annyi mint Alexa (13), ő a Dani. Őket nagyon bírom, mert tök jó fejek, jókat lehet velük hülyülni, meg megígérték, hogy ha nagy leszek, elvisznek disco-ba. Én ennek nagyon örülök, bár fogalmam sincs, mi az a disco, de Sanya rendszeresen jár és szeret ott lenni, és azt mondták, hogy zene is van meg tánc is, szóval olyan rossz nem lehet. Asszem, elmegyek majd velük. :)
A buli jól sikerült, mindenkivel játszottam sokat. Annyira, hogy a délutáni alvásomat kicsit kitoltam, mert fél hatig nem aludtam el. Utána meg negyed nyolckor ébredtem, szóval éjfélig tuti fenn leszünk ma is....

Nincsenek megjegyzések: