vasárnap, január 18, 2009

Aranyosak 1.

Anya szerint a koromhoz képest, és ahhoz képest, hogy fiú vagyok nagyon szépen és sokat beszélek. Nem csak ki tudok mondani dolgokat, hanem választékosan is ki tudom fejezni magam. Pl. azt, hogy valami szép, többféleképpen tudom mondani: szép, gyönyörű, csodálatos, fantasztikus, tetszik, stb.
Azon gondolkodtam, hogy nehéz arról írni, hogy ennyi idős korban hogyan tudok beszélni, mert legtöbbször nem is annak van jelentősége, mit tudok mondani, hanem ahogyan mondom.
Összegyűjtöttem nektek a család szerint jelenleg legédesebb "aranyköpéseimet", pici kis párbeszédjeinket.

Ugrálok az ágyon, miközben azt kiabálom, hogy "produkció!". Aztán fenékre esek, és azt mondom: "Nem volt ez semmi!"

Megpróbálok felmászni apa hátára, de nem sikerül, mire így szólok: "Apa, nem fér be Levi!"

Szétdobáltam a kockáimat a szobában, erre apa azt mondja: "Mi ez a kupi Levi? Ki csinálta?" Mire én: "Anya!"

Láttam Alexa képernyőjén egy földön hemperő lovat, mire így szóltam: "Eldőlt a paci!"

Elmentünk megnézni anyával azt a kamiont az utcában, amit papával szoktunk nézegetni.
Levi: Nincs a kamion.
Anya: Hol van?
Levi: Elment a bácsi külföldre.

Vízilabda meccs van a tévében.
Levi: Ott a keresztapa! Melyik az? (sapkában tök egyformák :))
Apa: Mit csinál ott keresztapa?
Levi: Fürdik.

Szeretek anyához bújni az ágyban. Ilyenkor jól befészkelem magam (anyát a falig tolom), majd így szólok: "Anya, tessék a pici baba!"

Daninál túrkálok a kukában. Dani így szól: "Levi, ne csövezzél!" Mire én: "Csöves a Dani."

Ülünk otthon a szobában, egyszer csak elkezdem felvenni a kardigánomat. Anya megkérdezi: "Hova készülsz Levi?" Mire én: "Megyek haza!"

Apát hívom a másik szobába játszani.
Levi: Apa, gyeje.
Apa: Hova menjünk.
Levi: Bunkerba. (Ez a nagy ágyban a paplan alá bújást jelenti :)).
Aztán, mielőtt apa rákérdezne, hogy tényleg? - azt mondom: Nem viccelsz. Komolyan.

Apának kiabálok, de nem válaszol. Mire még egyszer: "Apa! Szóltam!"

Papával indulok sétálni. Anya kérdezi: "Hova mész a papával?" Erre én: "Csajozni."

Hát egyelőre ennyi jutott eszembe, de majd írok még ilyeneket, ha eszembe jut. :)

Nincsenek megjegyzések: