péntek, december 19, 2008

Sztár lett a mamám

Képzeljétek, Ica mama szerepel egy igazi filmben. Na jó, csak háromszor pár másodpercre látható, de még egy igazi mondatot is kapott! :)
A család ma elment moziba, elvitték Ica mamát is, hogy megnézzék, végül a vágott verzióban is látható-e. És ott volt! Anyáék azt mondták, nagyon vicces volt, és majd megmutatják nekem is, mert sajnos moziba én nem mehettem velük. Az igazság az, hogy a héten már volt a mama az egyik napi sorozatban, szintén pár másodpercig, és azt én is láttam. Nagyon fura volt, hogy ott van a tévében, és itt ugráltam örömömben végig. Hát remélem, majd a filmet is megnézhetem.

Holnap 2 napos nagytakarítás, karácsonyi készülődés kezdődik, én napközben mamánál és papánál leszek. Valamiért nem akarják, hogy segítsek, pedig imádom tologatni a partvist, meg törölgetni a port. Na mindegy, ők tudják, én majd randalírozok a nagyszülőknél addig. :)

Nincsenek megjegyzések: