szombat, december 27, 2008

Még mindig karácsony

Nálunk még nem ért véget a karácsony és ez annyira jóóóóóó!
Ami eddig történt...
Először is szenteste napjára virradóra elöntött a takonykór, ezt adtam karácsonyra a családnak. :)
Délelőtt elmentünk a papával motorozni és mire hazajöttem, itt volt egy gyönyörű karácsonyfa a nappalinkban! Először féltem tőle és úgy kapaszkodtam anyába, mintha az életem függene tőle, miközben azt hajtogattam, hogy "nem bánt, nem bánt", aztán megszoktam. Azóta néha csak odaülök elé, és csak annyit mondok, hogy szép és tetszik. :)
Este elmentünk Ica mamához, kaptam egy csomó ajándékot. Utána hazajöttünk és tele volt a fa alja mindenféle csomagokkal, ajándékkal, azt sem tudtam, mihez nyúljak, kinek segítsek bontani, melyik papírt tépjem szét, vagy melyik játékkal játszak. A bőség zavara hamar elért... Este még sokat játszottunk és én csupa boldogság voltam egész nap! :)
Másnap voltunk Piri mamánál, meg Irén mamáéknál. És aznap jött a csúcsajándék, egy igazi, jó nagy kukásautó!!!! Húúúúh, ha már láttatok gyönyörű darabot, még aludni is vele feküdtem le és anyáék ágyába is bevittem, hátha ott aludhat az éjjel, de végül nem engedték. :(
Tegnap elmentünk Alexa keresztszüleihez, ma meg az én keresztszüleim jöttek hozzánk és ez a két nap is csak ajándékokkal és rengeteg hancúrozással telt. Keresztapáéknak nagyon örültem, főleg a két hercegnőnek, akik már nagyon hiányoztak nekem. :)

És képzeljétek, a legjobb az az egészben, hogy bárhová mentünk, mindenkinél volt karácsonyfa, pedig eddig sehol sem volt. A Jézuska pedig mindenhová hozott ajándékot. Nem tudom, honnan tudhatta, hogy hová fogunk menni, és hogy volt ideje ennyi mindenre, de úgy látszik, okos és ügyes lehet, ha ennyi mindenre oda tudott figyelni. :) Azt hiszem, imádom ezt a karácsony dolgot!!!

Holnap Kispepóékhoz megyünk, aztán hétfőn meg mi megyünk Keresztanyáékhoz, szóval nincs megállás, rengeteg még a dolgunk, mielőtt véget érne az év! :)

Nincsenek megjegyzések: