kedd, november 04, 2008

Massa

A vasárnap délutánról elfelejtettem elmesélni, hogy megnéztük a Forma 1 utolsó, brazil nagydíját, ahol is eldőlt a világbajnoki cím sorsa.
Az előzményekhez hozzátartozik, hogy imádom a versenyautókat és megrögzött "ferrarisként" mindent versenyautót Ferrarinak hívok (Fe). Ha megkérdezik tőlem, hogy milyen színű a Ferrari, akkor mondom, hogy piros (pi). Ha megkérdezik, hogy ki vezette a Ferrarit, akkor mondom, hogy Massa. :)
A család teljes izgalomban izgult, volt aki Hamiltonnak szurkolt, volt aki Massának, de az biztos, hogy mindenki minden idegszálával az utolsó pár perc izgalmainak hatása alatt volt, fogták a fejüket és kiabáltak, miközben én ültem a szőnyeg közepén, fogtam két kézzel a fejem (ezt láttam tőlük!) és kiabáltam, hogy Massa, Massa, Massa! :)))
Hát nem ilyen egy igazi drukker? :)

Nincsenek megjegyzések: