szerda, november 12, 2008

Elmaradtam..

...kicsit az írással. Valahogy nem volt ihlet, meg történés, és nem nagyon tudtam miről írni.
Szombaton kinn voltunk Keresztanyáéknál, újra elbúcsúztattuk őket, mert megint visszamentek Montenegroba. Kicsit sajnálom, mert nagyon szeretem őket és hiányoznak. :(

Aztán mamával és papával voltam sokat játszótéren, motorozni, meg náluk is kicsit. Eljött a tél, úgyhogy felköltöztek végre a tanyáról Pestre, most újra sokat tudok csavarogni a Papával, vagy ahogy mi mondjuk egymás között - megyünk csajozni. :)

Közben továbbra is olyan vagyok, mint egy energia bomba. Legújabb szokásom, a kanapén rohangálás, fejjel előre bukás, bár kétszer már hátra is sikerült hanyatt esnem nem kis sírás közepette. Anya legnagyobb bánatára nem tanulok a hibáimból, de csak azért nem, mert szerintem irtó mókás dolog ez a rohangálás. :)

Hát nagyjából így telnek napjaim, igazán nem sok érdekesség történt mostanában. De amint lesz miről írnom, bővebb leszek, ígérem!

Nincsenek megjegyzések: