csütörtök, október 02, 2008

Hadirokkant

Hát pont úgy nézek ki, mint egy igazi hadirokkant...
Az egész úgy kezdődött, hogy két napja este megcsúsztam a fürdőkádban, amikor már szálltam volna ki. Beütöttem a fejem a semmibe, amitől belilult a szemem (a szemöldököm alatt) és seb is lett rajta, ami vérzett. Ismétlem, a semmitől, ugyanis semmivel nem ütköztem össze. Apa szerint Rocky Balboa kutyafüle volt hozzám képest. Nem tudom, ő kicsoda, de biztos igaza van...
Aztán hamar el is múlt, még picit látszott, de semmi vészes dolog nem volt.

Aztán tegnap indultunk anyával az udvarra játszani, majd az utolsó pillanatban úgy döntöttem, hogy ráállok az üdítős üvegre, mert az mégiscsak jó móka. Az eredmény: lefejeltem a szék lábának az élét. Vérzett a szám, mivel ráharaptam és egy szép kis lila csík lett a homlokomon piros színnel körülvéve. Ezt is túléltem persze, mert ez sem volt igazán vészes, inkább csak ijesztő, de anyáéknak már kicsit sok volt így 2 nap leforgása alatt. Arra kértek, kicsit vegyek vissza a tempóból. Nem hinném, hogy ezt tudnám teljesíteni, de azért majd jobban vigyázok. Lehet, hogy mégiscsak meg kéne tanulnom a "nem szabad" szó jelentését, mert akkor talán elkerülhetném az ilyen baleseteket. :)))

U.i.: Azért még mielőtt bárki bepánikolna, megsúgom, hogy tényleg nem volt vészes egyik helyzet sem, de le kellett írnom, mert vicces, hogy így egyszerre történt minden. :)

Nincsenek megjegyzések: