szerda, október 08, 2008

Ez is, az is...

Néha azért nem írok, mert nem történik semmi, néha meg azért, mert túl sok a történés. :-)
Szombaton voltunk Kispepóéknál, irtó ricsajt rendeztünk, mert nagyon örültünk egymásnak. Anyáék szerint tök édes, ahogy két egyforma típusú és korú picúr őrültködik egymással. Mindketten szőke, kék szeműek vagyunk és ugyebár 4 nap a korkülönbség köztünk. Azt hiszem, jó haverok vagyunk - vagy valahogy így mondják a felnőttek.

Vasárnap pihiztünk és újra taknyos lettem a család legnagyobb örömére. Alexával felváltva űzzük a dolgot. Kezdtem én, aztán ő, aztán szünet, utána megint ő, most meg megint én. Ez most nem annyira vészes, mint a múltkori, de azért porszívózunk rendesen, amit most meglepően jól tűrök!

Hétfőn doktornénivel randi, tegnap meg a védőnénivel randi. Csípem őket, mindkettő jó fej!

Tegnap itt volt Ica mama és órákon át bolondoztunk, szuperül éreztem magam. Anyáéknak kimenőt adtunk, mert elmentek lakásügyben ügyintézni és tárgyalni.
Ma meg Piri mamáék jöttek meg a tanyáról, szóval ma végre papázhatok egész nap! :-)

Nincsenek megjegyzések: