péntek, október 19, 2007

Fél év

Hahó, fél éves lettem! :-)
Anya szerint hihetetlen, mert még csak most születtem, de mindig ezt mondják, miközben már olyan rég volt és annyi minden történt azóta velem.
A fél éves szülinapomat azzal "ünnepeltem" meg, hogy életemben először betaknyosodtam. Úgyhogy ma felavattuk az orrszívó-porszívó nevű szörnyet, ami nem is olyan szörnyű. Legalábbis én nem ijedtem meg tőle, és nem is sírtam, nem is rúgkapáltam, hanem nyugodtan tűrtem egész nap, hogy porszívózzanak. Utána mondjuk mindig nagyon jó volt, mert végre kaptam levegőt. Apa szerint olyan vagyok, mint egy kismalac, mert folyamatosan hörgök, és olyan, mintha röfögnék. :-) Hát valószínűleg ma éjjel párszor fel kell majd kelni porszívózni, mert eléggé folyik az orrom. Mondjuk más bajom nincs, remélem, nem is lesz.
Szóval, hat hónaposan mit is csinálok? Egyre több féle kaját eszem, imádok a lábaimmal játszani, rengeteget forgok és megtanultam köpködni, amit nagyon élvezek. Most már úgy beszélgetek, hogy próbálok mássalhangzókat is tenni a magánhangzók mellé, persze értelmetlenül, de gagyogok. Eléggé kommunikatív baba vagyok mindenki szerint. A sikongatási mániámat megőriztem, és továbbra is folyamatosan egész nap csak mosolygok. :-)

Nincsenek megjegyzések: