kedd, október 16, 2007

Dokik

Most megint lesz egy pár találkozóm orvosokkal. Csütörtökön oltást fogok kapni, aztán jövő héten meg mennem kell szemészeti kontrollra.
Tudjátok, én papíron koraszülött vagyok, ezért több vizsgálatra kell járnom, mint egy átlagos gyereknek. A doktornénink mindig jót vidul rajta, hogy pont úgy nézek ki, mint egy koraszülött, aki lassabban fejlődik, mint az átlag... :)
Igazából a 38. hétre születtem, megindították a szülést, mert anya cukros volt és vesekővel bénázott akkor is. De a kórházban azt írták a papírra, hogy 37 hét 6 napos. Anya próbált vitatkozni a nénivel, hogy rosszul számol, de aztán később rájöttünk, hogy nem a matekóráról hiányzott a néni, hanem a koraszülöttekre több támogatást kap a kórház az államtól, így úgy számoltak, ahogy nekik jó volt. Ettől lettem én koraszülött papíron.
Nekem ez csak annyit jelent, hogy kicsit gyakrabban kell kontrollvizsgálatokra járnom, de abból bajom meg nem lehet. :)

Nincsenek megjegyzések: