vasárnap, október 10, 2010

Vonattisztító

Alexa valamelyik nap tisztogatta a lovas felszereléseit, mire én elkezdtem apának nyafogni, hogy én is szeretnék olyat, amivel a vonataimat le tudom tisztítani. Apa megígérte, hogy vesz nekem, aztán anyának kellett beszereznie azt, amiről fogalma sem volt, hogy hogy néz ki, csak annyit tudott, hogy kéknek kell lennie. Úgy gondolta, az lesz a legegyszerűbb, ha velem együtt veszi meg. Bementünk a boltba, ahol anya észrevett egy kék körömkefét és ujjongva szólt nekem, hogy "Levi, itt van vonattisztító!" Én odamentem, aztán lesújtó pillantással csak ennyit szóltam: "Anya, ez egy KÖZÖNSÉGES SÚROLÓKEFE!!!" :))
Anya padlót fogott, hogy mennyire igazam van, majd rájött, hogy ez nem lesz egy egyszerű vállalkozás. Aztán eszébe jutott, hogy menjünk be a Decathlonba, ott van lovas részleg, hátha látok ott olyasmit, ami Alexának is van. És csodák csodájára találtunk igazi vonattisztítót! Ami mellesleg egy patakaparó kefe, de ezt nem tudom, miért mondják, mert szerintem vonattisztító a javából! A lényeg, hogy a problémát kipipálhattuk! :)

Nincsenek megjegyzések: