vasárnap, október 10, 2010

Lányt hoztam a házhoz... :)

Múlt héten hétvégén pénteken nagy volt az izgalom, mert Jázminnal kibuliztuk a szülőknél, hogy itt aludhasson nálunk. Julcsi elengedte, én meg hihetetlen boldog voltam. Megkaptuk a nappaliban a nagy ágyat, este csináltunk egy izgalmas pizsamapartit, párnacsatát, miegymás. Átjöttek Rebusék is Fruzsival, meg egy kicsit Zsombi is itt maradt, amíg Julcsiék bevásároltak, úgyhogy volt nagy hangzavar és felfordulás. Alapvetően mindenki élvezte, azért én néha behisztiztem, egy kicsit sok volt. Estére viszont jól elfáradtunk, apa olvasott nekünk mesét, meg nézhettünk dvd-t is, de természetesen jó sokáig fenn voltunk, mert nem sok időnk volt az alvásra. A kádban festettünk is, vonatoztunk, hancúroztunk jó sokat. Reggel, amikor felébredtünk, suttogva vihorásztunk, mert azt hittük, a többiek még alszanak. Anya szerint irtó édesek voltunk. :)
Jázminnal nagyon szeretek játszani és nagyon örültem, hogy itt volt. Remélem, hogy máskor is eljöhet!

Nincsenek megjegyzések: