kedd, július 13, 2010

Fényszarun

Pénteken elvittek anyáék Piri mamáékhoz a "tanyára" és életemben először ott is aludtam. Először úgy tűnt, hogy nem tetszik az ötlet és haza akartam menni, de ez kb. fél percig tartott, aztán meggondoltam magam, mert rájöttem, hogy jó kis hely az ott és sok minden lehet csinálni, úgyhogy maradtam. Sőt, a végén már haza sem akartam jönni. :)
Mama vett nekem egy kis medencét a kertbe, ott pancsoltam és ugráltam, jártam a kertet, elmentünk játszótérre, motorozni, vendégeskedni, ahol állatokat láttam, szóval volt sok jó élmény. Azt hiszem, máskor is elmegyek. :)))


Vasárnap mamáék hoztak haza autóval, kicsit megünnepeltük anya szülinapját velük. Bár én még a bölcsiben csütörtökön csináltam neki ajándékot Julcsival és este, amikor hazajött elénekeltem neki végig a "Boldog szülinapot" dalt és odaadtam az ajándékot. Annyira boldog voltam és úgy örültem, mintha az én szülinapom lett volna. :)

Aztán vasárnap este átjöttek Rebusék a szomszédból, együtt néztük meg a VB döntőt. Ez részünkről abból állt, hogy anya telefonján hallgattuk a VB zenét és énekeltünk, táncoltunk a csajokkal, aztán meg rohangáltunk ki az udvarra, aztán be a szobába és ez így ment órákon keresztül... Jó muri volt, nem kellett lefeküdnünk korán, fenn maradhattunk a meccs végéig, úgyhogy jól elfáradtunk. Anya kapott a szülinapjára kínai kívánsággömböt, ami olyan, mint egy hőlégballon. Rá kell írni a kívánságokat, aztán meg kell gyújtani alul a gyújtósát és a hőtől szépen felszáll az égbe. Vasárnap feleresztettünk egyet közösen a meccs közben és ráírtuk, hogy nyerjenek a spanyolok, meg hogy kérek egy kék autót. Azt hiszem, hamarosan jön a kék autó is, mert a spanyolok már nyertek! :)))

Nincsenek megjegyzések: