kedd, március 11, 2008

Kis vicces Levi...

Tegnap Anyával kezdtem a tréfálkozást. Papa "szabadnapos" volt, így Anyával mentünk sétálni délelőtt. Annyira álmos voltam, amikor elindultunk, hogy már alva öltöztetett fel. Mire kiértünk, kipattant az álom a szememből és nem voltam hajlandó elaludni. Másfél órás sétálás után még mindig ébren voltam. Anya fejét már lefújta a szél a nyakáról, ráadásul rossz cipőben jött el itthonról, úgyhogy egy szép kis vízhólyaggal is gazdagodott, mire hazaértünk. Ezek után beértünk a lakóparkba, majd a ház előtt elaludtam... Anya nagy nehezen becipelte a babakocsit, aztán végül is az erkélyen aludtam utána.

Éjszaka is gondoltam, hogy tréfálkozok kicsit a családdal. 11-kor felkeltem, majd fél egy utánig nem aludtam vissza. Anya és Apa már mindent kipróbált, de nem tudtam visszaaludni. Sétálás, etetés, játszás, nagy ágy, minden, ami ilyenkor szóba jöhet... Végül fél egy után elaludtam, és reggel, mint aki jól végezte dolgát, már negyed hétkor fenn kukorélkoltam. :-)

Nincsenek megjegyzések: