csütörtök, november 08, 2007

Lássuk csak...

... mi minden történt, amióta nem írtam. Kedden elmentünk anyával sétálni, és jól eláztunk hazafelé. Én folyamatosan tömtem volna a számba a nejlont, amivel le volt takarva a babakocsi, ami persze tiszta víz volt, szóval hiába védett az esőtől, nem hagytam magam! :)

Tegnap kijött a hatodik fogam is! Apa is és anya is folyamatosan azt mondogatja, hogy olyan furcsa vagyok fogakkal. Nem értem, mi a bajuk, nekem tetszik, mert lehet csikorgatni és most már tudnék szotyizni is! :-)

Délután itt volt a mama meg a papa, ők vigyáztak rám, amíg anya elment vásárolni Alexával, apa meg dolgozott. A papa annyira vicces, hogy amikor csak meglátom, fülig ér a szám.


Esténként enyém az egész nappali! Egy jó nagy pokrócot le szoktunk teríteni, és ilyenkor bejárom az egész szobát mászva. Hol tolatok hátrafelé, hol forgok körbe-körbe, hol meg mászkálok előre. Ezt a "szertartást" nagyon szeretem, mert nagy helyem van. Le szoktam mászni a pokrócról és elmegyek a parkettáig, mert irtó vicces csapkodni a kezemmel, olyan jó a hangja. Aztán itt kezdődik a vetkőztetés az esti fürdéshez, szóval csupa jó dolog az egész este! :-)

Nincsenek megjegyzések: