szombat, november 03, 2007

Erős vagyok

Most ez a legkedvesebb időtöltésem, hogy állandóan "fitogtatom" az erőmet. Ezen a képen is láthatjátok, épp anyának mutatom meg, hogy milyen erős vagyok. Ez most annyira tetszik, hogy egész nap ezzel szórakoztatom magam. Anya szerint egyre okosabb vagyok. Most már úgy nyúlok a játékaim után, hogy tudom, melyiknek milyen funkciója van és aszerint játszom vele. A zenélősnek a húzókáját felhúzom, hogy zenéljen. A nyomogatósat csipogtatom, a gombosat megnyomom, hogy adjon hangot. Amit húzigálni lehet, azt húzigálom, egyre ügyesebben csinálom ezeket a dolgokat. :-)

Ma elmentünk sétálni az Árkádba, ezt megint nagyon élveztem, mert ott annyi minden történik, hogy az ember tényleg nem is tudja, mire figyeljen. Aztán anya pont a kedvenc csörgőmet tette be játszani, így végképp megszűnt nekem a külvilág, mert az annyira lekötött, hogy néha még a nézelődésről is megfeledkeztem. Délután vendégeink voltak, megint volt babázás, szóval szépen eltelt ez a gyönyörű napsütéses novemberi szombat. :-)

Nincsenek megjegyzések: