csütörtök, június 28, 2007

Hurrá itt vagyok!

Úgy döntöttem, annyi minden történt már velem, hogy talán érdemes lenne "papírra vetnem" és megosztanom veletek, hogyan is alakul az életem.

A nevem: Levi baba. 2 hónapja és 5 napja jöttem erre a világra. Azt hiszem, jó fej családom van, jól érzem itt magam. Van egy vicces apukám, aki állandóan engem utánoz, mert pont olyan grimaszokat és arckifejezéseket vág, mint én. Próbálja ellesni a trükkjeimet, ha nem figyelek oda, még a végén mindent lemásol! Mindig "kistöki"- nek szólít. A nővérkém egy szétszórt csajszi, de nagyon jó fej, Alexának hívják. Fura dolgokkal játszik, amiket én még nem értek, de nagyon bír engem és azt mondja, nekem van a legszebb szemem! No és anya-banya (ahogy apa mondja) mindig sürög-forog, ő ad enni nekem, úgyhogy rá mindig szoktam mosolyogni, hogy ő is örüljön!


A nagyik komoly versenyt folytatnak a kegyeimért, mindig pontosan meg tudják állapítani, hogy kire hasonlítok szerintük. Persze mindkettő a saját gyerekét mondja szívesebben. A rokonok már csak ilyenek... A barátok meg semlegesen csak annyit mondanak, hogy "Mindkettőtökből van ebben a gyerekben!" Még jó hogy!

Hát az elmúlt két hónapban annyi minden történt, hogy azt se tudom, hová kapjam a fejem. Már kaptam szurit, voltam csomó vizsgálaton, jött hozzánk rengeteg vendég látogatóba. Voltam már kerti partin is többször, szóval nem unatkozom! Szombaton megkereszteltek, nagyon jó fejek a keresztszüleim. A keresztapám olyan nagy, hogy elveszek a kezében. A keresztanyám meg azt mondja, finom illatom van. Azt hiszem, kedvelem őket! :)

Hát nagyjából így kezdődött minden, de mostantól majd írok rendszeresen. Most megyek szunyálni!

2007. június 26.

Nincsenek megjegyzések: