péntek, június 10, 2011

Évzáró az oviban

Múlt héten megvolt a hivatalos évzáró az óvodában. Már nagyon készültünk rá, de sajnos a szervezés nem volt tökéletes. :( Az volt a baj, hogy az óvónénik megkérték a szülőket, hogy már délben vigyék haza a gyerekeket és négy órára érkezzenek vissza szülőkkel. Mondanom sem kell, addigra már semmi kedvem nem volt visszamenni és kicsit sem érdekelt az egész évzáró. Ennek fényében nem voltam hajlandó szerepelni a többiekkel, inkább végignyüszögtem az egész programot anya ölében, aki nem volt túl vidám a helyzettől... Nem szavaltam el a versemet se és az ajándékozásra sem mentem ki. :( Persze otthon minden verset elmondtam anyáéknak. :)
A szereplés után volt egy kis kaja-pia még a termünkben, ehhez már több kedvem volt, jót mulattam a barátokkal, aztán elmentünk haza.

Nincsenek megjegyzések: