péntek, április 22, 2011

Ovibuli

Kedden az oviban is megünnepeltük a szülinapomat, vittem be tortát a gyerekeknek. Erika néni szerint meg voltam nagyon szeppenve, amikor énekeltek nekem, pedig nagyon örültem neki, mert az egyik nagy kedvencemet énekelték az Alma zenekartól: Ma van a szülinapom! :)

Négy évesen más az élet, már nem én vagyok a kicsi az oviban, legalábbis én ezt gondolom, mert jött egy új kislány, aki kisebb nálam. Innentől én kineveztem magam középsősnek (a vegyes csoportban ugye ezt nehéz követni...), és halálosan meg tudok sértődni, ha valaki kiscsoportosnak mer titulálni. Azt még nehezen fogom, hogy négy éves lettem, mert a gyertya vásárlásnál pl. hisztit csaptam, hogy nekem ne vegyenek négyes gyertyát, amikor három vagyok és én a hármast szeretem. Maradtunk a pálcikáknál, így megúsztunk egy nagyobb balhét. :) Aztán azóta megemésztettem a dolgot és büszkén mesélem mindenkinek, hogy már öt éves leszek, mert elmúltam négy! :))))

Nincsenek megjegyzések: