hétfő, április 18, 2011

Buli hétvége

Most hétvégén ünnepeltük a szülinapomat. Két napon keresztül csak buliztunk, mert szombaton jött a család, itt volt minden mama, meg Öcsiék. Sajnos Sanyáék most nem tudtak jönni, de így is jó sokan voltunk és irtó szép ajándékokat kaptam. Most volt az első olyan szülinapom, ahol nem voltam megszeppenve az énekléstől, tüzijátéktól és a rengeteg embertől, hanem kiélveztem az ünneplés minden pillanatát és méltósággal csücsültem a torta előtt, fülig ért a szám és hagytam, hogy mindenki engem ünnepeljen. :)


Vasárnap aztán jött a második buli, akkor jöttek a barátaim. Itt volt Viki és Patri, Jázmin és Zsombi, Zalán és Zsófi. Rebusék nem tudtak eljönni, mert sajnos lebetegedtek. Szuper jó volt a hangulat, rengeteget voltunk kinn a kertben, kergetőztünk, futkostunk. Anya vett mindenkinek buborékfújót, úgyhogy kergettük a buborékokat. :)

Utána jött a torta, egy Toy Story-s torta volt, ami nagyon tetszett. Anya úgy szeletelte, hogy minden gyerek kiabálta közben, hogy a fejéből kér-e, vagy a lábából. :)

Torta után volt tombola, fel voltak rajzolva papírra a jeleink. Julcsi húzta a papírokat, anya meg osztogatta a meglepiket a zsákjából. Nagyon szuper volt! És mindenki pont olyan ajándékokat kapott, amilyet szeret!!! Nagyon ügyesen húztak a csajok! :)
Utána még volt egy kis mesenézés, mert annyira elfáradtunk, hogy leültünk egy helybe, meg se moccantunk. Mindenki hulla volt estére, de nagyon jó buli volt és én igazán jól éreztem magam, bár azt nem is sejtettem, hogy egy szülinapozás ennyire fárasztó is lehet! :))

Nincsenek megjegyzések: