szerda, március 16, 2011

Március 15.

Úgy készültünk, hogy valami ünnepi gyerekprogramot terveztünk Gödöllőre, aztán keresztanyáékhoz, de szerencsére kicsit másképp alakult a nap. A gyerekprogram zárt helyen lett volna és nem élvezhettük volna a jó időt, emiatt úgy döntöttünk, hogy a gyerekprogamot töröljük és inkább csak Szadára megyünk keresztanyáékhoz. Engem egyébként is csak az érdekelt, hogy végre lássam a csajokat.
Elindultunk itthonról, aztán Gödöllőn sikerült elkapnunk a lovas felvonulást éppen (piros lámpánál), így kicsit láttunk az ünnepből is, bár engem csak az izgatott, hogy mikor mennek már el, mert el fogok késni a csajoktól. Be voltam sózva teljesen, mert már nagyon hiányoztak és nagyon szeretem őket. Szóval volt nagy örömködés, amikor végre megérkeztünk és egész nap csak játszottunk. Homokoztunk, ugráltunk a trambulinon, bújócskáztunk a felnőttekkel, fagyiztunk, rohangáltunk, aztán pancsoltunk is egyet a medencében. Közben meg sütött a nap, csodaszép időnk volt, úgyhogy nem nagyon akartam hazamenni, amikor indulnunk kellett haza... :)

Nincsenek megjegyzések: