szerda, március 16, 2011

Kirándulás

Tudtam, hogy régen írtam már, de hogy ennyire, az engem is meglepett. :)
A kitartó olvasóktól ezúton is elnézést kérek. Igyekszem majd pótolni, véget ért a téli álmom, itt a tavasz, úgyhogy újult erővel kezdem a mesélést. :)

Hétvégén végre tényleg eljött a jó idő. Kiszabadultunk a kertbe, amit már hihetetlenül vártam! Végre kinn lehettem egész nap, órákon keresztül csak homokoztam, játszottam a szomszéd csajokkal, autót mostunk, kertészkedtünk, beindult a nagy üzem.

Vasárnap Julcsiékkal elmentünk kirándulni. Egy kis esztergomi városnézésnek indult a dolog, aztán jó hosszú és élményekkel teli nap lett belőle. Először valóban elmentünk Esztergomba. Ott egy egy kisebb szélvihar várt ránk, amitől menni is alig tudtunk, hihetetlen erővel jött. Bementünk a Bazilikába, ahol egy kicsit meg voltam szeppenve. Hatalmas templom, csicsamicsa minden, rengeteg ember, akik mind csöndben ülnek. Fura volt. Aztán anya mutatott valami szentelt vizet, de nem engedtem, hogy "összevizezzen" vele.

Utána kitaláltuk, hogy ebben a szélben nem valami jó a sétálás, átmentünk autóval Párkányba, megnézni Szlovákia picinyke darabját. Sajnos minden zárva volt, egy török étteremben tudtunk enni. Mondjuk minket egyáltalán nem zavart, hogy hol vagyunk, le és fel rohangáltunk Jázminnal és Zsombival, feltaláltuk magunkat.

Innen elindultunk Visegrádra, ahol bobozni szerettünk volna, de a hatalmas kígyózó sor miatt inkább kihagytuk. Piknikeztünk a domboldalon, nagyon szuper volt. Rengeteget futkároztunk, gallyakat szedtünk, gurultunk lefelé a lejtőn és nagyon élveztük a gyönyörű időt, jól ki is pirultam tőle.

Aztán kitaláltuk, hogy hazafelé még megállunk az Aquaworldnél és pancsolunk egyet. Este kilencig meg sem álltunk. Fantasztikus élmény volt, irtóra élveztem. Imádtam a hullámfürdőt, a csúszdázást, az ugrálást és mindenhol víz, víz, víz, víz, egyszerűen imádom! :)
Jó kis nap volt, remélem, hogy máskor is csinálunk ilyet. Másnap egész nap azt mondogattam, hogy milyen szuper kirándulás volt és hogy szeretnék máskor is menni.

Nincsenek megjegyzések: