hétfő, április 19, 2010

Szülinap!!!


Ma 3 éves lettem! :)))
Ennek örömére tegnap óriási családi buli volt itthon. Itt volt az összes mama meg papa, Öcsiék, Alexa keresztszülei, úgyhogy voltunk 17-en. Ez most nem gyerekzsúr volt, mert gyerek nem is volt, de ez engem nem különösebben zavart. Imádom, ha van valaki nálunk, pláne, ha ilyen sokan. Kaptam rengeteg ajándékot, vonatokat, mesekönyvet, memóriajátékot, legót, ruhát és egy biciklit igazi sisakkal. Igazából nem is tudtam, melyikkel játsszak, mivel foglalkozzak, mert a bőség zavara nagy volt nagyon! Volt tortám is, amit a mama sütött, meg volt rajta Thomas, amit anya szerint meg lehet enni, de én mondtam neki, hogy a vonatot nem lehet megenni, ne vicceljen velem! :) Este folyamatosan azt hajtogattam, hogy nagyon jó buli volt ma! :)

Ma meg a bölcsiben volt kisebb buli, ott is énekeltek nekem, mint tegnap itthon, és ott is volt tortám, aminek a tetején Némo volt, csodaszép volt! Kaptam Julcsitól ajándékot, én meg vittem egy pár lufit itthonról, de még így is tele van a lakás lufikkal.

Anya szerint túl gyorsan növök, hogy már három éves vagyok, miközben szerinte még csak most születtem. Mindig ezt mondja, nem is értem, miért.... Pedig én már igazi nagyfiú vagyok. Már nem olyan látványosak a fejlődés lépései, mint kisebb korban, inkább azon látszik, hogy növök, hogy egyre értelmesebben beszélek (na persze, ezzel sose volt gondom, megütöm sok 5 éves gyerek szintjét is néha!), állandóan kinövöm a ruháimat, most olyan 104 körül járunk méretben, néha picit nagyobb is elfér rajtam. :)
Rengeteg verset és éneket tudok, nagyon szeretem a verseket és énekelni is imádok. Pl. tudom kívülről a Vuk-ot, a Süsü, a sárkányt, meg még egy csomó más mese dalait. Mondókákat is szeretem, pedig régen nem igazán érdekeltek, de a bölcsiben nagyon sok jó dolog ragad rám, és anya szerint szinte minden nap látni, hogyan fejlődöm. Egyre szebben rajzolok, szeretek rajzolni és gyurmázni is nagyon. Festeni is szeretek, néha képeket, néha meg a kerítést apával a kertben. :)))

Mindig segítek a felnőtteknek mindenben, cipekedni, dolgozni, pakolni, mosnivalót összeszedni, szóval mindenre meg lehet kérni. Anya szerint figyelmes pasi vagyok nagyon és bár igazi KOS, akinek megvan az önálló akarata, alapvetően könnyű dolguk van velem és szófogadó vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések: