vasárnap, április 04, 2010

Húsvét

Ma itt volt Ica mama és Irén mama Laci papával együtt és kicsit húsvétoztunk. Meg is locsoltam a mamákat, mert holnap nem találkozom velük és nem akartam, hogy elhervadjanak. Ica mamának elmondtam a "Zöld erdőben jártam" verset, Irén mamának a "Piros tojás, fehér nyuszit", Alexának a "Nyuszi ül a fűben"-t, anyának meg a Fradi indulót. :))))


Képzeljétek, a nyuszi is járt a kertünkben és teleszórta csokitojással a kertet.
A kertet tegnap előkészítettük, ültettünk, gazoltunk, füvet nyírtunk, minden gyönyörű volt a nyuszi fogadására. :)
Miután elment a nyuszi - akivel sajnos nem sikerült találkoznunk -, mehettem ki a kis kosárkámmal és szedtem össze a rengeteg csokit Alexával. Igazából holnapra vártuk, de anya azt mondta, holnapra esőt mondanak, és ezt biztos a nyuszi is tudta, ezért ma jött. Inkább jó időben akart jönni hozzánk, hogy könnyebb legyen megtalálnunk azt a sok csokitojást. :)


Holnap reggel pedig felhívom a csajokat Kotorban, legalább egy kis virtuális locsolás legyen, aztán elmegyek apával Julcsihoz és Jázminhoz és meglocsolom őket is! :)

Nincsenek megjegyzések: