szerda, november 11, 2009

Esősen, szürkén...

Az elmúlt hetek állandó betegségei kicsit elvették a kedvem az írástól, csak emiatt tűntem el átmenetileg. Vírusok, taknyosság, köhögés, csak valahogy irtó nehezen múlik mindannyiunknál. Egyébként a kedvem szuper, nem tűnök betegnek sem, az energiáim tombolnak, úgyhogy nagy baj nincs, csak kicsit már unalmas az egész. :)
Egyébként meg nem is történt sok minden, amiről írni tudtam volna, mert mostanában még az időjárás is olyan, hogy nagyon ki se tudtunk mozdulni itthonról, csak nézzük az esőt, ami úgy tűnik, már sosem akarja abbahagyni...
Múlt héten volt itt Ica mama és voltak Piri mamáék is, úgyhogy élveztem a kényeztetést. Hétvégén meg Piri mamáéknál aludtam, mert anyáéknak "kimenője" volt. Kaptam egy fotelágyat, úgyhogy papa visszamehetett mama mellé aludni, én meg saját ágyikómban nyomtam a szunyát és szuper volt!
Névnapoztunk is, mert apának is és papának is névnapja volt.
A héten még itthon vagyok, nem megyek bölcsibe. Reméljük, az idő is lassan jobb lesz és ki lehet mozdulni is végre levegőre. :)

Nincsenek megjegyzések: