vasárnap, január 23, 2011

Vízilabda

Január 8-án elmentem életem első vízilabda meccsére. Érdekes élmény volt. :) Az elején annyira nem tetszett, hogy mindenki kiabál, dobolnak és hangosak, de aztán valahogy elragadott a hév és én is mindenre tapsoltam. Utána már csak hab volt a tortán, hogy Keresztapa dobott néhány gólt, ettől én úgy érzékeltem, hogy megnyerték a meccset, pedig sajnos nem. :( Miután vége lett a meccsnek, Vikivel és Patrival még egy órát rohangáltunk az uszoda aljában, amíg vártunk Keresztapára. A nyakunkból ömlött a víz, annyit futottunk, de irtó jól éreztem magam. Meccs közben még kicsit nyűglődtem, hogy menjünk haza, mert nem nagyon volt mozgásterem - nem tudtam vonatozni! - de aztán annyira belelkesültem, hogy azóta is mondogatom, hogy szeretnék máskor is meccsre menni! :)

Nincsenek megjegyzések: