péntek, szeptember 17, 2010

Én és a kutyusok

Van még egy dolog, amiről nem tudom, hogy meséltem-e már. Félek a kutyáktól. Vagyis féltem.
Amikor pici voltam, minden kutyához oda akartam menni, megsimogattam és játszottam volna vele. Aztán tavaly nyáron Piri mamával elmentünk itthon sétálni és az egyik kertből egy vad kutya kidugta a fejét és beleharapott a mama oldalába. Ez volt az a pont, ahonnan engem egy kutya sem érdekelt többé, sőt teljes pánikrohamot kaptam, ha kutya közelbe kerültem. Aztán két hete elmentünk Nyékládházára a barátainkhoz, akiknek három kutyájuk is van és természetesen szabadon jönnek-mennek a házban. Az első pár óra sokkoló volt, állandóan felvetettem magam és ordítottam, ha csak a közelembe jöttek. De a legkisebb, az olyan tündéri volt, hogy irtó hamar összebarátkoztunk és onnantól kezdve folyamatosan ölelgettem, játszottam vele, sőt a kutyán kívül más nem is igazán érdekelt. Az élmény meghatározó lett, azóta újra érdekelnek a kutyák, bár egyelőre csak azok, amik nem akarnak fellökni, nem túl nagyok és békésnek tűnnek. :) Azóta már keresztapáék új kiskutyusával is játszottam, úgyhogy talán elmúlt a nagy kutyafélelmem.
És itt van ő, Marci, aki mindent megváltoztatott :)))

Nincsenek megjegyzések: