vasárnap, június 13, 2010

Eseménydús napok

Most tényleg sok minden történt, amióta nem írtam, pedig csak egy hét telt el azóta. :)

Múlt héten vasárnap eljöttek hozzánk vendégségbe Zalánék. Zalán a legjobb barátom a bölcsiben, nagyon össze vagyunk nőve és imádjuk egymást. Anyáék épp azt beszélgették, hogy milyen fura, hogy már ilyen pici korban elkezdődik a barátok kiválasztása, a ragaszkodás, stb. Szóval eljött a tesójával, meg a szüleivel és őrültködtünk egy jót. Jó volt nagyon, hogy itt voltak! Megbeszéltük, hogy találkozunk máskor is. Még az is lehet, hogy oviban is csoporttársak leszünk, bár ez még nem biztos, de azért kértük az ovitól, hátha... :)


A héten elkezdődött a strandszezon! :) Felállítottuk a medencét, azaz kellett vennünk egy újat, mert a tavalyi kilyukadt a télen. Valószínűleg megrepedhetett... A lényeg, hogy van új és azóta egész nap csak pancsolás van, engem történetesen alig lehet kiszedni a vízből, legszívesebben egész nap ott lubickolnék. Már egész szépen úszok egyedül, igaz, hogy karúszóval, de ügyes vagyok állítólag. :) A bölcsiben is van medence, úgyhogy ott is megy a pancsolás, ami nekem külön élmény, mert igazi víz-függő vagyok! :)


Pénteken elballagott Alexa. Sajnos nem tudtam elmenni a ballagására, mert az utolsó pillanatban belázasodtam, és már három napja tart a titokzatos láz-kór. A bölcsiben dőltem ki délben, aztán utánam még jó néhányan hasonlóan jártak. A doktornénik egyelőre tanácstalanok, van akinek annyit mondtak, hogy vírus, van akinek meg "jön a foga". Vicces... egyszerre mindenkinek, mi? :) Az én doktornénim 3 napos lázvírusra gyanakszik, és már tényleg 3 napja tart, szóval jó lenne, ha holnapra eltűnne.... Holnap lehet, hogy meg is látogat minket. Ennek mondjuk nem annyira örülök.
Szóval, Alexám elballagott és irtó csinosan nézett ki, nekem nagyon tetszett! Utána buli volt itthon nálunk, volt egy csomó vendég, nagy zabálások, megünnepeltük Alexát, aki alig várta, hogy végre vége legyen a sulinak, mert nagyon várja az újat!

Nincsenek megjegyzések: