péntek, július 10, 2009

Csavarogtunk

Tegnap Ica mamával együtt, anyával hármasban jó nagyot csavarogtunk Pesten. :) Anyának orvoshoz kellett mennie, úgyhogy az első utunk oda vezetett, persze én már az autóban aludtam, mint a bunda. Aztán amikor felébredtem, még várni kellett kicsit, így a rendelőintézet közepén előkaptuk a gulyáslevest és megebédeltem, nem kis feltűnést keltve. :)
Innen elmentünk Irén mamához, egy kicsit ott is játszadoztam, aztán irány a bevásárlás (ezt rettenetesen imádom!!!!), majd elmentünk a régi lakhelyünkre a játszótérre. Amíg anya intézte a dolgát, addig mamával itt játszottunk. Jó volt találkozni régi barátokkal, mama szerint mindenki ismert engem és nagyon örültek nekem. Innen még kiugrottunk a lovardába Alexáért, aztán fáradtan haza... A legközelebbi túra alkalmával a lakóparki barátaimhoz megyünk, már azt is nagyon várom. Itt is van már barátom, a szomszéd kislány, csak ő nagyon félénk és nem szeret beszélgetni. Jobban szereti, ha én megyek át hozzá, ő nem mer átjönni. Hát reméljük, még ez is változik.

Nincsenek megjegyzések: